2012年6月28日木曜日

El ultimo blog desde Bessan

皆様こんにちは。今日のレッスンは少人数でのびのびとしていました。
さてさて、、、今日は何をしたかというと、、、、、
いつも通りに発声練習とウォーミングアップから始まって、凡人伝のCパートを練習しました。人数が少なくて、少し寂しかったです。。
話は変わりますが、私べっさんは本日をもちましてごまラボを卒業(中退?)させていただく事となりました。本番に出られないのは本当に残念ですが、陰ながら応援しています!本当に色々とお世話になりました。ごまさん、とても勉強になりました!ありがとうございます!尊敬してます!メンバーの皆様、一緒に演じられた事を光栄に思います。また一緒に舞台にたつ機会があることをねがいます。本当にありがとうございました!


Hello, everyone. There were not so many people today, so we could feel at ease.
Anyway,,,, What did we do today is,,,,,,,,,,
At the beginning, we did vocal exercises and warmed up as usual.Then we practiced part C of "The Bonjin-den". But it was a bit lonely because there were just about 10 people....
By the way, I graduated (quit ?) from Goma-lab today. I'm so sorry that I can't join the performance "Bonjin-den", but I always support you! Thank you for everything. Goma-san, I learned a lot of things from you!Thank you very much! I respect you! And everyone of Goma-lab, I'm glad of acting with you. I hope that we could perform together someday. Thank you so much!!

Thank you. Gracias. Grazie.
See you.      Adios.   Addio.

0 件のコメント:

コメントを投稿