2012年4月12日木曜日

今日は何をしたのかな~??気になる人はcheck this out!!

最近だんだん暖かくなってきましたね。さて、今回のクラスはといいますと、、、、、

いつも通りエナジーに始まって、リズムに合わせてポーズをとったり、発声練習、かつぜつの練習、あめんぼさん、、、等々順番にこなしました!
花嫁組は後半部分の練習を、無人島組は何度も通してやりました:)でも皆動きが足りないと注意されちゃいました、、、:P
今日はゴマさんも参加しておられてとっても楽しかったです!!ゴマさんの声量はすごいなあ、、、

Recently, it's becoming warmer and warmer. By the way, what did we do in today's class is.....

At the biggining, we did "energy" as usual, then we did voice exercises, posed to the rhythm, practiced enunciation and amenbosan,etc.
The team of "the tragic bride" 's members practiced the latter half of the drama. And the other team; "to be or not to be" 's members practiced all of their drama again and again :) But we were said that we need some more movement when we are acting...:P
Today's class was so enjoyble, because Gomasan was joining the class and was doing everything with us!! He has very powerful voice.It's AWESOME!!!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿